Szamotuły, dnia 21 maja 2018 r.
DYREKTOR SĄDU REJONOWEGO
W SZAMOTUŁACH
A-l 10-2/18
Dyrektor Sądu Rejonowego w Szamotułach
ogłasza konkurs
na stanowisko inspektora
w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
liczba wolnych stanowisk: 1
ogłasza konkurs
na stanowisko inspektora
w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
liczba wolnych stanowisk: 1
I. Wymagania konieczne
1) posiadanie co najmniej wykształcenia wyższego I stopnia,
2) pełna zdolność do czynności prawnych,
3) nieposzlakowana opinia, wysoki poziom kultury osobistej,
4) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
5) w stosunku do kandydata nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
7) biegła umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym i oprogramowaniem m.in. Word)
8) umiejętność szybkiego, bezbłędnego pisania na komputerze,
9) obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax),
10) komunikatywność, kreatywność, zdolność szybkiego uczenia się, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
II. Dodatkowym atutem będą:
1) wykształcenie wyższe magisterskie - kierunek administracja, prawo,
2) znajomość ogólnych zagadnień z zakresu ustawy - Prawo o ustroju sądów powszechnych oraz Regulaminu urzędowania sądów powszechnych.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
1) Prowadzenie Sekretariatu Dyrektora Sądu,
2) przygotowywanie wystąpień do Dyrektora Sądu o wyasygnowanie środków na zakupy, usługi, dostawy oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia
procedur przetargowych zgodnie z przepisami ustawy pzp, 3) analiza i weryfikacja zapotrzebowań na dostawy i usługi składanych przez poszczególne
komórki organizacyjne,
4) zatwierdzanie pod względem merytorycznym oaz opisywanie i pieczętowanie zgodnie ze stosowanymi przepisami ustawy pzp faktur oraz innej dokumentacji na postawie której
dokonywane są wypłaty środków z budżetu jednostki,
5) inne czynności wchodzące w zakres zadań Oddziału Administracyjnego.
IV Zgłoszenie kandydata powinno zawierać
1) podanie i CV,
2) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje,
3) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
5) oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych,
6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
V. Informacje dodatkowe
Warunki pracy:
Stanowisko pracy jest zlokalizowane na III piętrze trzypiętrowego budynku, dojazd na piętra windą. Pomieszczenia stałej pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym, z wentylacją mechaniczną, klimatyzacją oraz możliwością otwierania okien. Budynek i pomieszczenia spełniają wymogi zatrudnienia osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno-biurowego. Praca biurowa w siedzibie Urzędu, obsługa
komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Sądzie, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia jest niższy niż 6%.
Konkurs zostanie przeprowadzony w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 stycznia 2008 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu przeprowadzania konkursów na staż urzędniczy w sądzie i prokuraturze (Dz .U.2014.400 j.t.).
VI. Termin i miejsce składania dokumentów
Pisemne oferty należy składać osobiście w Oddziale Administracyjnym Sadu Rejonowego w Szamotułach ul. Aleja 1 Maja 5a. 64-500 Szamotuły; p.406 badź drogą pocztowa (decyduje data stempla pocztowego) wraz z podaniem oznaczenia konkursu: A-l 10-2/18 - do dnia 04.06.2018 r.;
Lista osób zakwalifikowanych do dalszego etapu konkursu wraz z podaniem miejsca oraz terminu zostanie ogłoszona na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Szamotułach
po dniu 04-06-201 8 r.
www.szamotuly.sr.gov.pl