Powiatowy Urząd Pracy w Szamotułach informuje, że obsługa klientów
odbywa się:
odbywa się:
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30.
Jednocześnie informujemy, że Urząd przyjmuje Klientów w pomieszczeniach biurowych, począwszy od 14 czerwca 2021r. do odwołania, wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny wizyty.
Przypominamy, że na terenie instytucji obowiązuje nakaz zakrywania nosa i ust.
Kontakt z Urzędem odbywa się przede wszystkim z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej lub za pośrednictwem platformy ePUAP oraz www.praca.gov.pl.
Rejestracja osób bezrobotnych odbywa się drogą elektroniczną tutaj lub osobiście poprzez złożenie do skrzynki podawczej wypełnionej karty rejestracyjnej znajdującej się w siedzibie urzędu przy ul. Wojska Polskiego 1 w Szamotułach, I piętro, wejście A.
W przypadku konieczności przesyłania dodatkowych dokumentów, niezbędnych do zakończenia procesu rejestracji, należy dokonywać tego drogą elektroniczną w formie plików PDF. Dokumenty nieczytelne nie będą uwzględniane.