Aktualności

Projekt „Inicjatywa: Równe szanse”

Fundacja Niezależni - Projekt „Inicjatywa: Równe szanse” nr FEWP.06.03-IP.01-0051/23 zaprasza do udziału w projekcie „Inicjatywa: Równe szanse” 
nr FEWP.06.03-IP.01-0051/23 realizowanego przez „FUNDACJA NIEZALEŻNI” w partnerstwie z firmą  SMART BUSINESS Ewa Ślaga w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytet 6: Fundusze Europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), Działanie FEWP.06.03 Wyrównywanie szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy.

GŁÓWNYMI CELAMI PROJEKTU od 1.10.2024 do 28.02.2026 są:
1) zwiększenie świadomości, wiedzy i kompetencji u 344 (206K/138M) odbiorców działań wspierających równouprawnienie płci, w tym pracowników 60  Mikro Małych Średnich Przedsiębiorstw [MMŚP] objętych wsparciem, z terenu województwa wielkopolskiego w zakresie równości praw kobiet i mężczyzn na rynku pracy i przeciwdziałania dyskryminacji
2) wzmocnienie zdolności do zatrudnienia i aktywnego udziału w życiu społeczno-zawodowym 60 kobiet powyżej 18 roku życia, bez zatrudnienia, zamieszkujących według Kodeksu Cywilnego w województwie wielkopolskim.

PROJEKT SKIEROWANY JEST DO:

  • MMŚP z siedzibą w województwie wielkopolskim,
  • Osób dorosłych (powyżej 18 roku życia),pracujących, zamieszkujących w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w województwie wielkopolskim
  • Kobiet, powyżej 18 roku życia, zamieszkujących w rozumieniu Kodeksu Cywilnego w województwie wielkopolskim, pozostających bez pracy

W RAMACH PROJEKTU UCZESTNICY/CZKI PROJEKTU [UP] MOGĄ SKORZYSTAĆ Z NASTĘPUJĄCYCH FORM WSPARCIA:

  • Szkolenia dla MMŚP i ich pracowników w obszarze równości szans kobiet i mężczyzn na lokalnym rynku pracy – 120 UPx42h/grupę

Wsparcie dla MMŚP i ich pracowników rozpoczną szkolenia w obszarze równości szans kobiet i mężczyzn na lokalnym rynku pracy [łącznie 15 grup (po 8 osób) x 42h; 7h/dzień; 6 dni/grupę, 1-2 dni/tydzień] z zakresów:
*RÓWNOUPRAWNIENIE NA RYNKU PRACY ORAZ ZAPOBIEGANIE DYSKRYMINACJI NA RYNKU PRACY (3 dni*7h) – statystyki lokalnego rynku pracy pod kątem płci, prawo pracy w zakresu równości, istota dyskryminacji bezpośredniej i pośredniej, istota molestowania (w tym seksualnego), zasada równego traktowania, prawo do jednakowego wynagrodzenia, obowiązki pracodawcy i prawa pracownika w zakresu dyskryminacji, dyskryminacja w rekrutacji, nierówne traktowanie współpracowników i ich prawa, mobbing istota i przeciwdziałanie
*PRZEŁAMYWANIE STEREOTYPÓW ZWIĄZANYCH Z PŁCIĄ (1 dzień*7h) – definicja i istota stereotypów, rola języka a stereotypy, przykłady stereotypów związanych z płcią na rynku pracy: postrzeganie zawodów jako „kobiecych” i „męskich”, stereotypy w rekrutacji; „tradycyjny” podział obowiązków domowych, zjawiska „szklanego sufitu” i „lepkiej podłogi”, sposoby przeciwdziałania stereotypom, dobre praktyki wolne od stereotypów
*ZWIĘKSZENIE RÓWNOWAGI POMIĘDZY ŻYCIEM ZAWODOWYM A PRYWATNYM (2 dni*7h) – elastyczne formy zatrudnienia – wady i zalety, um. o pracę na czas określony i nieokreślony, elastyczna organizacja czasu pracy (w tym m.in. ruchomy czas pracy, praca zdalna), efekty implementacji tzw. dyrektywy rodzicielskiej i dyrektywy work-life balance, uprawnienia pracowników pełniących rolę rodziców/opiekunów, urlopy i zwolnienia od pracy, przerwy w pracy, obowiązki organizacyjne i informacyjne pracodawcy.
 Szkolenia prowadzić będą do nabycia przez Uczestników/czki Projektu kompetencji [zg.z Wytycznymi dot. monitorowania postępu rzeczowego…].

  • Szkolenia dla osób fizycznych z własnej inicjatywy chcących podnosić wiedzę i kompetencje w obszarze równości praw kobiet i mężczyzn – 80 UPx42h/grupę

Analogicznie jak we wsparciu MMŚP, dla osób fizycznych, będących pracującymi, z własnej inicjatywy chcących podnieść wiedzę i kompetencje Wnioskodawca także przewidział szkolenia w obszarze równości szans kobiet i mężczyzn na lokalnym rynku pracy [łącznie 10 grup (po 8 osób) * 42h; 7h/dzień; 6 dni/grupę, 1-2 dni/tydzień] z zakresów:
*RÓWNOUPRAWNIENIE NA RYNKU PRACY ORAZ ZAPOBIEGANIE DYSKRYMINACJI NA RYNKU PRACY (3 dni * 7h) – statystyki lokalnego rynku pracy pod kątem płci, prawo pracy w zakresie równości, istota dyskryminacji bezpośredniej i pośredniej, istota molestowania (w tym seksualnego), zasada równego traktowania, prawo do jednakowego wynagrodzenia, obowiązki pracodawcy i prawa pracownika w zakresu dyskryminacji, dyskryminacja w rekrutacji, nierówne traktowanie współpracowników i ich prawa, mobbing – istota i przeciwdziałanie
*PRZEŁAMYWANIE STEREOTYPÓW ZWIĄZANYCH Z PŁCIĄ (1 dzień * 7h) – definicja i istota stereotypów, rola języka a stereotypy, przykłady stereotypów związanych z płcią na rynku pracy: postrzeganie zawodów jako „kobiecych” i „męskich”, stereotypy w rekrutacji; „tradycyjny” podział obowiązków domowych, zjawiska „szklanego sufitu” i „lepkiej podłogi”, sposoby przeciwdziałania stereotypom, dobre praktyki wolne od stereotypów
*ZWIĘKSZENIE RÓWNOWAGI POMIĘDZY ŻYCIEM ZAWODOWYM A PRYWATNYM (2 dni *7h) – elastyczne formy zatrudnienia – wady i zalety, umowy o pracę na czas określony i nieokreślony, elastyczna organizacja czasu pracy (w tym m.in. ruchomy czas pracy, praca zdalna), efekty implementacji tzw. dyrektywy rodzicielskiej i dyrektywy work-life balance, uprawnienia pracowników pełniących rolę rodziców/opiekunów, urlopy i zwolnienia od pracy, przerwy w pracy, obowiązki organizacyjne i informacyjne pracodawcy.
 Szkolenia prowadzić będą do nabycia przez Uczestników/czki Projektu kompetencji [zg.z Wytycznymi dot. monitorowania postępu rzeczowego…].

  • Doradztwo indywidualne dla osób fizycznych z własnej inicjatywy chcących podnosić wiedzę i kompetencje w obszarze równości praw kobiet i mężczyzn – 40 UP*6h/UP

Po zakończeniu wsparcia szkoleniowego dla połowy osób fizycznych, będących pracującymi, z własnej inicjatywy chcących podnieść wiedzę i kompetencje w zakresie praw kobiet i mężczyzn na rynku pracy przewidziano doradztwo w obszarze równości szans kobiet i mężczyzn mające na celu pogłębienie i uszczegółowienie wiedzy dostarczonej podczas szkoleń (w zadaniu poprzedzającym) w obszarze równości praw kobiet i mężczyzn /zapobiegania dyskryminacji / przełamywania stereotypów / zwiększania równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym.
[40 UP * 6 h/UP; średnio 2-3 dni/UP]

  • Konferencje wraz z warsztatami dla osób fizycznych z własnej inicjatywy chcących podnieść wiedzę i kompetencje w zakresie praw kobiet i mężczyzn na rynku pracy – 144 UP

Dla 144 UP (86K/58M) pracujących, z własnej inicjatywy chcących podnieść wiedzę i kompetencje, innych niż osoby objęte wsparciem w zad. 3-4, Wnioskodawca przewidział inną formę (dla części bardziej dostępną ze względu na dwudniowy wymiar wsparcia). W ramach każdej konferencji przewidziano:

Dzień 1 (sesja wspólna: 4 konferencje x 36UP x ok.8-9h):
– prowadzący który poprowadzi konferencję od strony konferansjerskiej oraz merytorycznej, w tym moderował będzie nw. panel dyskusyjny i sesję networkingową
– 5 wykładów (każdy ok. 1h) prowadzonych przez 5 różnych specjalistów
– panel dyskusyjny (ok. 1,5 h) z udziałem 5 ww. wykładowców
– sesja networkingowa (ok.45 minut)

Na każdej konferencji wykładowcy i dokładne zakresy tematy wykładów mogą się od siebie różnić, lecz zawsze dotyczyć będą zakresów związanych z równością szans Kobiet i Mężczyzn, w tym:
– pojęć związanych z kwestiami równości Kobiet i Mężczyzn
– przejawów dyskryminacji ze względu na płeć
– równouprawnienia Kobiet i Mężczyzn w kontekście przepisów prawa w Polsce
– przesłanek i regulacji prawnych z zakresu polityki równości UE
– dobrych praktyk w zakresie równości Kobiet i Mężczyzn
– rozwiązań sprzyjających wypracowaniu równowagi pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym
– zwalczania stereotypów płciowych i uprzedzeń
– ekonomicznych i społecznych konsekwencji braku równości

Dzień 2 (sesje warsztatowe: 4 konferencje x 2 tematy x 4h x 4 grupy (po średnio 9 osób)): W ramach 2.dnia każdy z 36UP weźmie udział w 2 wybranych przez siebie spośród 4 tematów warsztatów:
– PRAWO PRACY W ZAKRESIE RÓWNOŚCI, w tym zasada równego traktowania, obowiązki pracodawcy i prawa pracownika, dyskryminacja w rekrutacji
– PRZEŁAMYWANIE STEREOTYPÓW PŁCI, w tym istota i identyfikowanie stereotypów, rola języka a stereotypy, sposoby przeciwdziałania stereotypom
– WORK-LIFE BALANCE, w tym elastyczne formy zatrudnienia, elastyczna organizacja czasu pracy, urlopy i zwolnienia od pracy
– NIEZBĘDNIK PSYCHOLOGICZNY, w tym sposoby reagowania na dyskryminację, podstawy asertywności i skutecznej komunikacji.

Warsztaty prowadzić będą do nabycia przez UP kompetencji [zg.z Wytycznymi dot. monitorowania postępu rzeczowego…].

  • Identyfikacja potrzeb i opracowanie Indywidualnych Planów Działania – 60 UP*4h/UP

Udzielenie wsparcia zostanie poprzedzone identyfikacją potrzeb UP (w tym m.in. w zakresie potrzeb szkoleniowych lub walidacyjnych (potwierdzenie nabytych wcześniej kwalifikacji i kompetencji)) i możliwości doskonalenia zawodowego oraz opracowaniem/aktualizacją dla każdego UP INDYWIDUALNEGO PLANU DZIAŁANIA [IPD]. W toku indywidualnych spotkań [60 UP*4h/UP;2 spotk./UP] doradca zawodowy (z wykorzystaniem wystandaryzowanego narzędzia) zdiagnozuje potrzeby i możliwości każdej UP w zakresie doskonalenia zawodowego, stopnia oddalenia od rynku pracy, aktualnego stanu wiedzy, kwalifikacji, kompetencji, doświadczenia, zdolności i przeciwwskazań do wykonywania określonych zawodów.
Efektem spotkań z doradcą będzie opracowanie lub aktualizacja dla każdej UP IPD, zawierającego formy wsparcia proj. kompleksowe i konieczne do realizacji w kontekście sytuacji UP, działania do samodzielnej realizacji oraz termin i warunki zakończenia IPD. W przygotowaniu IPD zostaną wzięte pod uwagę trendy panujące na rynku pracy (w tym pożądane przez pracodawców umiejętności) przy uwzględnieniu potrzeb UP, wynikających z ich wiedzy, umiejętności i kompetencji oraz kwalifikacji do wykonywania danego zawodu.
Podczas opracowywania IPD (obowiązkowo dla Kobiet w wieku 18-29 lat) doradca dokona także oceny umiejętności cyfrowych oraz (w razie zidentyfikowania takiej potrzeby) zaplanuje uzupełnienie poziomu tych kompetencji. Wszystkie Kobiety poniżej 30 r.ż. otrzymają dobrej jakości ofertę zatrudnienia, dalszego kształcenia, przygotowania zawodowego lub stażu w ciągu czterech miesięcy od dnia przystąpienia danej osoby do proj. Każda z UP otrzyma ofertę wsparcia, obejmującą takie formy pomocy, które zostaną zidentyfikowane u niej jako niezbędne w celu poprawy sytuacji na rynku pracy lub uzyskania zatrudnienia. Wsparcie będzie odpowiednio udokumentowane. 

  • Treningi kompetencji społecznych w kontekście równości szans kobiet i mężczyzn na lokalnym rynku pracy – 60UPx48h/UP

Każda UP weźmie udział w 4 GRUPOWYCH TRENINGACH KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH realizowanych w kontekście równości szans Kobiet i Mężczyzn [6 grup (po 10UP) *4 tematy*12h/temat; tj. łącznie 60 UP*48h/UP; 8 dni/grupę]:
*PRAWO PRACY W ZAKRESIE RÓWNOŚCI – istota dyskryminacji bezpośredniej i pośredniej, istota molestowania (w tym seksualnego), zasada równego traktowania, prawo do jednakowego wynagrodzenia, obowiązki pracodawcy i prawa pracownika w zakresie dyskryminacji, dyskryminacja w rekrutacji
*PRZEŁAMYWANIE STEREOTYPÓW PŁCI – istota stereotypów, rola języka a stereotypy, przykłady stereotypów związanych z płcią na rynku pracy: postrzeganie zawodów jako „kobiecych” i „męskich”, stereotypy w rekrutacji; „tradycyjny” podział obowiązków domowych, zjawiska „szklanego sufitu” i „lepkiej podłogi”, sposoby przeciwdziałania stereotypom
*RÓWNOWAGA MIĘDZY ŻYCIEM ZAWODOWYM A PRYWATNYM – elastyczne formy zatrudnienia, elastyczna organizacja czasu pracy, urlopy i zwolnienia od pracy, uprawnienia pracowników będących rodzicami/opiekunami
*SKUTECZNA KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ – kształtowanie pozytywnych relacji z bliskimi, pracodawcami i współpracownikami, wyrażanie własnego zdania/potrzeb, reagowanie na zachowania dyskryminacyjne.

Treningi prowadzić będą do nabycia przez UP kompetencji [zg.z Wytycznymi dot. monitorowania postępu rzeczowego…].

  • Szkolenia podnoszące kompetencje cyfrowe – 18 UPx80h/UP

Wsparcie będzie zgodne ze standardami określonymi w Planie realizacji Gwarancji dla młodzieży w Polsce. W zw., z tym dla 18 UP (w tym obowiązkowo dla K młodych do 29 roku życia u których zdiagnozowano taką potrzebę) zaplanowano uzupełnienie poziomu kompetencji w ramach SZKOLEŃ PODNOSZĄCYCH KOMPETENCJE CYFROWE O PROFILU OGÓLNYM [3 grupy (po 6 UP) * 5 tematów * 16h/temat; łącznie 18 UP*80 h/UP; 13 dni/grupę; 6-7h/dzień].

Zakres merytoryczny zajęć odpowiada ramie „Digital Competence Framework” (DIGCOMP) i obejmuje opracowane przez Fundację ECCC 5 MODUŁÓW TEMATYCZNYCH na poziomie podstawowym A – 16 godz./moduł:
1.INFORMACJA – m.in. przeglądanie, szukanie, filtrowanie i przechowywanie informacji
2.KOMUNIKACJA – m.in. wykorzystanie narzędzi cyfrowych i aplikacji, dzielenie się informacjami i zasobami
3.TWORZENIE TREŚCI – m.in. tworzenie, integracja i przetwarzanie treści
4.BEZPIECZEŃSTWO – m.in. narzędzia służące ochronie, ochrona danych osobowych
5.ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW – m.in. rozwiązywanie problemów technicznych, innowacyjność i twórcze wykorzystanie technologii.

Szkolenia zakończą się formalnym wynikiem oceny i walidacji oraz będą dawać możliwość uzyskania certyfikatu ECCC (lub równoważnego). Certyfikacja nastąpi po walidacji, w sytuacji kiedy właściwy organ uzna, że dana UP osiągnęła efekty uczenia się spełniające określone standardy. UP uzyskają certyfikaty ECCC po zdaniu egzaminów z każdego z 5 modułów.

  • Indywidualne poradnictwo psychologiczne – 30UPx6h/UP

W zależności od potrzeb zdiagnozowanych w IPD przez doradcę, 50% tj.30 UP, w celu lepszego radzenia sobie z problemami intrapsychicznymi i zawodowymi otrzyma wsparcie w postaci INDYWIDUALNEGO PORADNICTWA PSYCHOLOGICZNEGO, które zwiększy motywację do zmian oraz poprawi wiarę we własne możliwości (szczególnie ważne w przypadku kobiet, w tym DBB, pozostających poza rynkiem pracy ze względu na obowiązki opiekuńcze). Wsparcie będzie odpowiedzią na bariery UP, które często zmagają się z wycofaniem, apatią, problemami rodzinnymi czy poczuciem niższej wartości. Podczas indywidualnych spotkań z UP [30 UP * 6h/UP; 3 dni/UP] psycholog wesprze realizację IPD, budując motywację, zwiększając samoocenę i pomagając rozwiązać bieżące trudności w sferze zawodowej i osobistej, co pozwoli osiągnąć trwałe efekty zmiany postaw i sytuacji UP.

  • Indywidualne poradnictwo prawne – 30UPx4h/UP

Aby lepiej radzić sobie z problemami z otoczeniem, UP wykazujące potrzebę otrzymania pomocy prawnej, wezmą udział we wsparciu w postaci INDYWIDUALNEGO PORADNICTWA PRAWNEGO [30 UP*4h/UP; 2 spotkania/UP]. Poradnictwo wyposaży UP w wiedzę dotyczącą praw przysługujących na rynku pracy, obowiązujących regulacji prawnych, możliwych form pomocy. Ponadto zgodnie z potrzebami, doradca udzieli UP informacji z zakresu prawa rodzinnego / pracy / ubezpieczeń społecznych, pomoże w sporządzeniu pism do urzędów, wyposaży w wiedzę nt. przeciwdziałania przemocy domowej etc., co wesprze UP w rozwiązywaniu bieżących problemów.

  • Szkolenia zawodowe – 48UPx110h dydakt./UP

By zwiększyć szansę UP na uzyskanie i utrzymanie zatrudnienia dla UP charakteryzujących się brakiem, zdezaktualizowanymi bądź nieadekwatnymi kompetencjami/kwalifikacjami zaplanowano SZKOLENIA ZAWODOWE służące nabyciu kompetencji lub kwalifikacji zawodowych [48 UP*śr.110h dydakt./UP;tj.śr.14 dni*7-8h/UP] w ramach OTWARTEGO PAKIETU SZKOLEŃ konkretne tematy zostaną wskazane w toku proj. w oparciu o zdiagnozowane potrzeby i potencjał każdego UP (zg. z IPD) – indywidualizacja wsparcia. Jednocześnie szkolenia będą uwzględniać rzeczywiste potrzeby na określone kwalifikacje i umiejętności na regionalnym/lokalnym rynku pracy.

Efektem szkoleń będzie nabycie kwalifikacji (określony zestaw efektów uczenia się zg. z ustalonymi dla danej kwalifikacji wymaganiami, których osiągnięcie zostanie sprawdzone w walidacji oraz formalnie potwierdzone przez instytucję uprawnioną do certyfikowania) lub kompetencji (wyodrębniony zestaw efektów uczenia się/kształcenia, które zostaną sprawdzone w procesie walidacji w sposób zg.z wymaganiami ustalonymi dla danej kompetencji. Fakt nabycia kwalifikacji potw. zostanie odpowiednim dokumentem (np. certyfikatem),rozpoznawalnym i uznawanym w danym środowisku, sektorze lub branży, a fakt nabycia kompetencji poprzez wydanie dokumentu zawierającego wyszczególnione efekty uczenia się odnoszące się do nabytej kompetencji.

Podczas szkoleń będą wykorzystywane różnorodne, angażujące UP metody kształcenia oraz środki i materiały dydaktyczne. Z uwagi na szerokie spektrum szkoleń możliwych do realizacji, na etapie wniosku nie ma możliwości precyzyjnego określenia programów i wskazania konkretnych materiałów (ww. będzie możliwe dopiero po opracowaniu IPD dla UP).

  • Staże – 40UPx3mies./UP

40 UP z największymi deficytami w zakresie doświadczenia zawodowego zostanie objętych wsparciem w formie 3 miesięcznego stażu, spójnego z tematyką odbytych szkoleń (o ile dotyczy), podczas których wykorzystają posiadane kompetencje i kwalifikacje zawodowe w rzeczywistym środowisku pracy, nabędą praktyczne umiejętności do wykonywania pracy i ostatecznie przełamią bierne postawy.
Po zakończeniu stażu opracowana zostanie ocena, uwzględniająca osiągane rezultaty oraz efekty stażu, a Uczestnik/czka Projektu otrzyma zaświadczenie o odbyciu stażu.

  • Indywidualne pośrednictwo pracy – 60UPx5h/UP

Sprawne wejście na rynek pracy UP zapewni indywidualne WSPARCIE POŚREDNIKA PRACY [60 UP * 5h/UP; 2 spotkania/UP], który pozyska oferty pracy od pracodawców a następnie przedstawi każdemu UP oferty (min.3/UP) zgodne z ich kwalifikacjami i doświadczeniem, a także adekwatne do ich potrzeb i możliwości. Pośrednik (po etapie szkoleń – dla UP niebiorących udziału w stażach, dla pozostałych UP – po zakończeniu stażu) będzie wspierał UP w poruszaniu się po rynku pracy: przygotuje do udziału w rekrutacji (omówi potencjalne pytania rekruterów i zweryfikuje dokumenty aplikacyjne UP) oraz zainicjuje kontakty UP z pracodawcami. Pośrednictwo pracy pomoże w jak najtrafniejszym doborze, w możliwie krótkim terminie odpowiedniego stanowiska pracy dla UP.

W ramach realizacji wszystkich form wsparcia dla Kobiet bez zatrudnienia (zad. 5-12), a w szczególności w ramach treningów kompetencji społecznych, poradnictwa zawodowego, psychologicznego i prawnego, specjaliści wyposażą UP w wiedzę na temat równości szans Kobiet i Mężczyzn na rynku pracy, praw jakie przysługują każdej z płci (np. prawo do równego wynagrodzenia), przejawów dyskryminacji ze względu na płeć, sposobów godzenia życia zawodowego i prywatnego, wyboru zawodu zgodnego z posiadanym potencjałem, a nie zgodnie z panującymi w społeczeństwie stereotypami, etc.

W RAMACH PROJEKTU UCZESTNIKOM/CZKOM PROJEKTU ZAPEWNIAMY:

  • Stypendium szkoleniowe (dla 48 UP);
  • Stypendium stażowe (dla 40 UP);
  • Zwrot kosztów dojazdu (dla ok.30% UP w najtrudniejszej sytuacji);
  • Zwrot kosztów opieki nad dzieckiem/osobą zależną (dla ok.25% UP w ramach zadania 10 i 11);

UDZIAŁ W PROJEKCIE JEST BEZPŁATNY!

Bezpośrednim rezultatem proj. będzie osiągnięcie wskaźników rezultatu:

  • Liczba osób, które uzyskały kwalifikacje po opuszczeniu programu – 384 UP,
  • Liczba osób, które podniosły poziom wiedzy w zakresie równości kobiet i mężczyzn dzięki wsparciu w programie – 384 UP,
  • Liczba osób pracujących, łącznie z prowadzącymi działalność na własny rachunek, po opuszczeniu programu – 16 UP,
  • Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy po opuszczeniu programu – 41 UP

Wartość projektu – 1 776 696,96 PLN

Dofinansowanie projektu UE –  1 243 687,87 PLN

Okres realizacji projektu – 01.10.2024 r. – 28.02.2026 r.

DANE DO KONTAKTU

Kierownik projektu – Elwira Paliwoda

tel. kontaktowy: 600 074 516

e-mail.: e.paliwoda@eprojekty.info

#FunduszeUE

#FunduszeEuropejskie

Załączniki

INFORMACJA DOT. REALIZACJI PROJEKTU - k
INFORMACJA DOT. REALIZACJI PROJEKTU - k.pdf 117 KB

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej dot. szkolenia "Moja firma - Moja przyszłość z modułem z zakresu Kompetencji Cyfrowych w Biznesie" ze środków EFS+

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotuły informuje, że do realizacji szkolenia pn. Moja firma - Moja przyszłość z modułem z zakresu Kompetencji Cyfrowych w Biznesie", finansowanego ze środków EFS+, została wybrana: Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości z Janowca Wielkopolskiego.

Zapraszamy jednostki szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy, do składania ofert, mających na celu wybór wykonawcy szkolenia grupowego pn. "Moja firma - Moja przyszłość z modułem z zakresu Kompetencji Cyfrowych w Biznesie", finansowanego ze środków EFS+.

Oferty należy składać do 30.01.2025r.

Załączniki

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej dot. realizacji szkolenia EFS+
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej dot. realizacji szkolenia EFS+.docx 46 KB
(28)Formularz ofertowy z załącznikami
(28)Formularz ofertowy z załącznikami.doc 72 KB
Protokół rozeznania cenowego EFS+
Protokół rozeznania cenowego EFS+.pdf 58 KB

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej dot. szkolenia "Moja firma - Moja przyszłość z modułem z zakresu Kompetencji Cyfrowych w Biznesie" ze środków Funduszu Pracy

Powiatowy Urząd Pracy w Szamotuły informuje, że do realizacji szkolenia pn. Moja firma - Moja przyszłość z modułem z zakresu Kompetencji Cyfrowych w Biznesie", finansowanego ze środków Funduszu Pracy, została wybrana: Europejska Akademia Handlu i Przedsiębiorczości z Janowca Wielkopolskiego.

 

Zapraszamy jednostki szkoleniowe, posiadające aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy, do składania ofert, mających na celu wybór wykonawcy szkolenia grupowego pn. "Moja firma - Moja przyszłość z modułem z zakresu Kompetencji Cyfrowych w Biznesie", finansowanego ze środków Funduszu Pracy.

Oferty należy składać do 30.01.2025r.

Załączniki

Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej dot. realizacji szkolenia grupowego FP
Zaproszenie do złożenia propozycji cenowej dot. realizacji szkolenia grupowego FP.docx 42 KB
(27)Formularz ofertowy z załącznikami
(27)Formularz ofertowy z załącznikami.doc 72 KB
Protokół rozeznania cenowego FP
Protokół rozeznania cenowego FP.pdf 59 KB

Porady grupowe

Załączniki

Wykaz porad grupowych na I kw.2018r
Wykaz porad grupowych na I kw.2018r.pdf 554 KB
Banki porad grupowych na I kw.2018r Dokumenty aplikacyjne.pdf
Banki porad grupowych na I kw.2018r Dokumenty aplikacyjne.pdf.doc 86 KB
wykaz porad grupowych na II kwartał 2018r.
wykaz porad grupowych na II kwartał 2018r..doc 103 KB
banki porad grupowych na II kwartał 2018r.
banki porad grupowych na II kwartał 2018r..doc 87 KB
wykaz porad grupowych na III kwartał 2018r.
wykaz porad grupowych na III kwartał 2018r..doc 101 KB
banki porad grupowych na III kwartał 2018r.
banki porad grupowych na III kwartał 2018r..doc 87 KB
wykaz porad grupowych na IV kwartał
wykaz porad grupowych na IV kwartał.doc 103 KB
bank porad grupowych na IV kwartał
bank porad grupowych na IV kwartał.doc 88 KB
wykaz porad grupowych na I kwartał 2019r.
wykaz porad grupowych na I kwartał 2019r..doc 104 KB
banki porad grupowych na I kwartał 2019r.
banki porad grupowych na I kwartał 2019r..doc 89 KB
wykaz porad grupowych na II kwartał 2019
wykaz porad grupowych na II kwartał 2019.doc 105 KB
banki porad grupowych na II kwartał 2019
banki porad grupowych na II kwartał 2019.doc 88 KB
wykaz porad grupowych na III kwartał 2019r.
wykaz porad grupowych na III kwartał 2019r..doc 99 KB
banki porad grupowych na III kwartał 2019r.
banki porad grupowych na III kwartał 2019r..doc 88 KB
wykaz porad grupowych na IV kwartał 2019r.
wykaz porad grupowych na IV kwartał 2019r..doc 103 KB
banki porad grupowych na IV kwartał 2019r.
banki porad grupowych na IV kwartał 2019r..doc 88 KB
banki porad grupowych na I kwartał 2020r.
banki porad grupowych na I kwartał 2020r..doc 88 KB
wykaz porad grupowych na I kwartał 2020r.
wykaz porad grupowych na I kwartał 2020r..doc 104 KB
wykaz porad grupowych na II kwartał 2020r.
wykaz porad grupowych na II kwartał 2020r..doc 104 KB
banki porad grupowych na II kwartał 2020r.
banki porad grupowych na II kwartał 2020r..doc 88 KB
PORADY GRUPOWE NA III KWARTAŁ 2020
PORADY GRUPOWE NA III KWARTAŁ 2020.doc 92 KB
banki porad grupowych na III kwartał 2020r.
banki porad grupowych na III kwartał 2020r..doc 88 KB
PORADY GRUPOWE NA IV KWARTAŁ 2020
PORADY GRUPOWE NA IV KWARTAŁ 2020.doc 93 KB
banki porad grupowych na IV kwartał 2020r.
banki porad grupowych na IV kwartał 2020r..doc 88 KB
PORADY GRUPOWE NA I KWARTAŁ 2021
PORADY GRUPOWE NA I KWARTAŁ 2021.doc 93 KB
banki porad grupowych na I kwartał 2021r.
banki porad grupowych na I kwartał 2021r..doc 88 KB
(1)banki informacji grupowych na II kwartał 21r
(1)banki informacji grupowych na II kwartał 21r.doc 59 KB
banki porad grupowych na II kwartał 2021r.
banki porad grupowych na II kwartał 2021r..doc 81 KB
PORADY GRUPOWE NA II KWARTAŁ 2021
PORADY GRUPOWE NA II KWARTAŁ 2021.doc 39 KB
banki porad grupowych na III kwartał 2021r.
banki porad grupowych na III kwartał 2021r..doc 81 KB
PORADY GRUPOWE NA III KWARTAŁ 2021
PORADY GRUPOWE NA III KWARTAŁ 2021.doc 40 KB
PORADY GRUPOWE NA IV KWARTAŁ 2021
PORADY GRUPOWE NA IV KWARTAŁ 2021.doc 39 KB
banki porad grupowych na IV kwartał 2021r
banki porad grupowych na IV kwartał 2021r.doc 81 KB
PORADY GRUPOWE NA I KWARTAŁ 2022
PORADY GRUPOWE NA I KWARTAŁ 2022.doc 39 KB
banki porad grupowych na I kwartał 2022r.
banki porad grupowych na I kwartał 2022r..doc 81 KB
PORADY GRUPOWE NA II KWARTAŁ 2022
PORADY GRUPOWE NA II KWARTAŁ 2022.doc 40 KB
banki porad grupowych na II kwartał 2022r.
banki porad grupowych na II kwartał 2022r..doc 81 KB
PORADY GRUPOWE NA III KWARTAŁ 2022 (1)
PORADY GRUPOWE NA III KWARTAŁ 2022 (1).doc 38 KB
banki porad grupowych na III kwartał 2022r.
banki porad grupowych na III kwartał 2022r..doc 81 KB
PORADY GRUPOWE NA IV KWARTAŁ 2022
PORADY GRUPOWE NA IV KWARTAŁ 2022.doc 39 KB
banki porad grupowych na IV kwartał 2022r.
banki porad grupowych na IV kwartał 2022r..doc 81 KB
PORADY GRUPOWE NA I KWARTAŁ 2023
PORADY GRUPOWE NA I KWARTAŁ 2023.doc 39 KB
banki porad grupowych na I kwartał 2023r.
banki porad grupowych na I kwartał 2023r..doc 81 KB
PORADY GRUPOWE NA IIKWARTAŁ 2023
PORADY GRUPOWE NA IIKWARTAŁ 2023.doc 39 KB
banki porad grupowych na II kwartał 2023r.
banki porad grupowych na II kwartał 2023r..doc 81 KB
PORADY GRUPOWE NA III KWARTAŁ 2023
PORADY GRUPOWE NA III KWARTAŁ 2023.doc 39 KB
banki porad grupowych na III kwartał 2023r.
banki porad grupowych na III kwartał 2023r..doc 81 KB
BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE
BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE.docx 26 KB
banki porad grupowych na IV kwartał 2023r.
banki porad grupowych na IV kwartał 2023r..doc 81 KB
PORADY GRUPOWE NA IV KWARTAŁ 2023
PORADY GRUPOWE NA IV KWARTAŁ 2023.doc 41 KB
(2)BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE
(2)BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE.docx 26 KB
(2)banki informacji na I kwartał 2024
(2)banki informacji na I kwartał 2024.doc 82 KB
(1)PORADY GRUPOWE NA I KWARTAŁ 2024
(1)PORADY GRUPOWE NA I KWARTAŁ 2024.doc 41 KB
banki porad grupowych na II kwartał 2024r.
banki porad grupowych na II kwartał 2024r..doc 81 KB
(3)BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE
(3)BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE.docx 26 KB
PORADY GRUPOWE NA II KWARTAŁ 2024
PORADY GRUPOWE NA II KWARTAŁ 2024.doc 42 KB
banki porad grupowych na III kwartał 2024r.
banki porad grupowych na III kwartał 2024r..doc 144 KB
(4)BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE
(4)BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE.docx 30 KB
PORADY GRUPOWE NA III KWARTAŁ 2024
PORADY GRUPOWE NA III KWARTAŁ 2024.doc 109 KB
(5)BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE
(5)BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE.docx 30 KB
banki porad grupowych na IV kwartał 2024r.
banki porad grupowych na IV kwartał 2024r..doc 144 KB
PORADY GRUPOWE NA IVKWARTAŁ 2024
PORADY GRUPOWE NA IVKWARTAŁ 2024.doc 115 KB
(1)PORADY GRUPOWE NA I KWARTAŁ 2025
(1)PORADY GRUPOWE NA I KWARTAŁ 2025.pdf 719 KB
(3)BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE I KWARTAŁ 2025
(3)BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE I KWARTAŁ 2025.pdf 384 KB
PORADY GRUPOWE NA II KWARTAŁ 2025
PORADY GRUPOWE NA II KWARTAŁ 2025.doc 110 KB
BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE II KWARTAŁ 2025
BANK PORAD KOMPETENCJE CYFROWE II KWARTAŁ 2025.docx 30 KB

Informacje grupowe

Załączniki

Wykaz informacji grupowych na I kw.2018r
Wykaz informacji grupowych na I kw.2018r.pdf 321 KB
Banki informacji na I kw.2018 - ABC osoby bezrobotnej
Banki informacji na I kw.2018 - ABC osoby bezrobotnej.pdf 332 KB
Banki informacji grupowych na I kw.2018r Poznaj usługi Rynku Pracy
Banki informacji grupowych na I kw.2018r Poznaj usługi Rynku Pracy.pdf 241 KB
wykaz informacji grupowych na II kwartał 2018r.
wykaz informacji grupowych na II kwartał 2018r..doc 98 KB
banki informacji grupowych na II kwartał 2018r.
banki informacji grupowych na II kwartał 2018r..doc 67 KB
banki informacji na II kwartał-ABC 2018
banki informacji na II kwartał-ABC 2018.doc 63 KB
banki informacji na III kwartał-ABC 2018
banki informacji na III kwartał-ABC 2018.doc 63 KB
banki informacji grupowych na III kwartał 2018r.
banki informacji grupowych na III kwartał 2018r..doc 67 KB
wykaz informacji grupowych na III kwartał 2018r.
wykaz informacji grupowych na III kwartał 2018r..doc 95 KB
wykaz informacji grupowych na IV kwartał
wykaz informacji grupowych na IV kwartał.doc 95 KB
bank informacji grupowych na IV kwartał
bank informacji grupowych na IV kwartał.doc 67 KB
bank informacji grupowych ABC na IV kwartał
bank informacji grupowych ABC na IV kwartał.doc 63 KB
wykaz informacji grupowych na I kwartał 2019r.
wykaz informacji grupowych na I kwartał 2019r..doc 99 KB
banki informacji grupowych na I kwartał 2019r.
banki informacji grupowych na I kwartał 2019r..doc 67 KB
banki informacji na I kwartał-ABC 2019
banki informacji na I kwartał-ABC 2019.doc 63 KB
wykaz informacji grupowych II kwartał 2019
wykaz informacji grupowych II kwartał 2019.doc 99 KB
banki informacji grupowych na II kwartał 2019
banki informacji grupowych na II kwartał 2019.doc 67 KB
banki informacji grupowych II kwartał-ABC 2019
banki informacji grupowych II kwartał-ABC 2019.doc 63 KB
wykaz informacji grupowych na III kwartał 2019r.
wykaz informacji grupowych na III kwartał 2019r..doc 94 KB
banki informacji grupowych na III kwartał 2019r.
banki informacji grupowych na III kwartał 2019r..doc 67 KB
banki informacji na III kwartał-ABC 2019
banki informacji na III kwartał-ABC 2019.doc 63 KB
wykaz informacji grupowych na IV kwartał 2019r.
wykaz informacji grupowych na IV kwartał 2019r..doc 99 KB
banki informacji grupowych na IIVkwartał 2019r.
banki informacji grupowych na IIVkwartał 2019r..doc 67 KB
banki informacji na IV kwartał-ABC 2019
banki informacji na IV kwartał-ABC 2019.doc 63 KB
banki informacji grupowych na I kwartał 2020r.
banki informacji grupowych na I kwartał 2020r..doc 67 KB
banki informacji na I kwartał-ABC 2020
banki informacji na I kwartał-ABC 2020.doc 63 KB
wykaz informacji grupowych na I kwartał 2020r.
wykaz informacji grupowych na I kwartał 2020r..doc 98 KB
wykaz informacji grupowych na II kwartał 2020r.
wykaz informacji grupowych na II kwartał 2020r..doc 99 KB
banki informacji grupowych na II kwartał 2020r.
banki informacji grupowych na II kwartał 2020r..doc 67 KB
banki informacji na II kwartał-ABC 2020
banki informacji na II kwartał-ABC 2020.doc 63 KB
Z uwagi na zagrozenie bakteriologiczne zajęcia w ramach grupowego poradnictwa zawodowego zostają wtrzymane do odwołania
Z uwagi na zagrozenie bakteriologiczne zajęcia w ramach grupowego poradnictwa zawodowego zostają wtrzymane do odwołania.docx 12 KB
INFORMACJE GRUPOWE III KWARTAŁ 2020
INFORMACJE GRUPOWE III KWARTAŁ 2020.doc 87 KB
banki informacji grupowych na III kwartał 2020r.
banki informacji grupowych na III kwartał 2020r..doc 67 KB
banki informacji na III kwartał-ABC 2020
banki informacji na III kwartał-ABC 2020.doc 63 KB
INFORMACJE GRUPOWE IV KWARTAŁ 2020
INFORMACJE GRUPOWE IV KWARTAŁ 2020.doc 87 KB
banki informacji na IV kwartał-ABC 2020
banki informacji na IV kwartał-ABC 2020.doc 63 KB
banki informacji grupowych na IV kwartał 20r
banki informacji grupowych na IV kwartał 20r.doc 67 KB
INFORMACJE GRUPOWE I KWARTAŁ 2021
INFORMACJE GRUPOWE I KWARTAŁ 2021.doc 87 KB
banki informacji na I kwartał-ABC 2021
banki informacji na I kwartał-ABC 2021.doc 63 KB
banki informacji grupowych na I kwartał 21r
banki informacji grupowych na I kwartał 21r.doc 67 KB
(2)banki informacji grupowych na II kwartał 21r
(2)banki informacji grupowych na II kwartał 21r.doc 59 KB
banki informacji na II kwartał-ABC 2021
banki informacji na II kwartał-ABC 2021.doc 63 KB
(1)INFORMACJE GRUPOWE II KWARTAŁ 2021
(1)INFORMACJE GRUPOWE II KWARTAŁ 2021.doc 39 KB
banki informacji grupowych na III kwartał 21r
banki informacji grupowych na III kwartał 21r.doc 59 KB
banki informacji na III kwartał-ABC 2021
banki informacji na III kwartał-ABC 2021.doc 63 KB
INFORMACJE GRUPOWE III KWARTAŁ 2021
INFORMACJE GRUPOWE III KWARTAŁ 2021.doc 40 KB
INFORMACJE GRUPOWE IV KWARTAŁ 2021
INFORMACJE GRUPOWE IV KWARTAŁ 2021.doc 39 KB
banki informacji grupowych na IV kwartał 21r
banki informacji grupowych na IV kwartał 21r.doc 59 KB
banki informacji na IV kwartał-ABC 2021
banki informacji na IV kwartał-ABC 2021.doc 63 KB
banki informacji grupowych na I kwartał 22r
banki informacji grupowych na I kwartał 22r.doc 59 KB
banki informacji na I kwartał-ABC 2022
banki informacji na I kwartał-ABC 2022.doc 63 KB
INFORMACJE GRUPOWE I KWARTAŁ 2022
INFORMACJE GRUPOWE I KWARTAŁ 2022.doc 39 KB
banki informacji grupowych na II kwartał 22r
banki informacji grupowych na II kwartał 22r.doc 31 KB
banki informacji na II kwartał-ABC 2022
banki informacji na II kwartał-ABC 2022.doc 63 KB
INFORMACJE GRUPOWE II KWARTAŁ 2022
INFORMACJE GRUPOWE II KWARTAŁ 2022.doc 40 KB
banki informacji grupowych na III kwartał 22r
banki informacji grupowych na III kwartał 22r.doc 59 KB
banki informacji na III kwartał-ABC 2022
banki informacji na III kwartał-ABC 2022.doc 63 KB
INFORMACJE GRUPOWE III KWARTAŁ 2022 (1)
INFORMACJE GRUPOWE III KWARTAŁ 2022 (1).doc 38 KB
INFORMACJE GRUPOWE IV KWARTAŁ 2022
INFORMACJE GRUPOWE IV KWARTAŁ 2022.doc 39 KB
banki informacji na IV kwartał-ABC 2022
banki informacji na IV kwartał-ABC 2022.doc 63 KB
banki informacji grupowych na IV kwartał 22r
banki informacji grupowych na IV kwartał 22r.doc 59 KB
(1)INFORMACJE GRUPOWE I KWARTAŁ 2023
(1)INFORMACJE GRUPOWE I KWARTAŁ 2023.doc 39 KB
(1)banki informacji na I kwartał 2023
(1)banki informacji na I kwartał 2023.doc 82 KB
INFORMACJE GRUPOWE II KWARTAŁ 2023
INFORMACJE GRUPOWE II KWARTAŁ 2023.doc 40 KB
banki informacji na II kwartał 2023
banki informacji na II kwartał 2023.doc 82 KB
INFORMACJE GRUPOWE III KWARTAŁ 2023
INFORMACJE GRUPOWE III KWARTAŁ 2023.doc 40 KB
banki informacji na III kwartał 2023
banki informacji na III kwartał 2023.doc 82 KB
banki informacji na IV kwartał 2023
banki informacji na IV kwartał 2023.doc 82 KB
INFORMACJE GRUPOWE IV KWARTAŁ 2023
INFORMACJE GRUPOWE IV KWARTAŁ 2023.doc 40 KB
(1)banki informacji na I kwartał 2024
(1)banki informacji na I kwartał 2024.doc 82 KB
(1)INFORMACJE GRUPOWE I KWARTAŁ 2024
(1)INFORMACJE GRUPOWE I KWARTAŁ 2024.doc 39 KB
Banki informacji na II kwartał 2024
Banki informacji na II kwartał 2024.doc 82 KB
INFORMACJE GRUPOWE II KWARTAŁ 2024
INFORMACJE GRUPOWE II KWARTAŁ 2024.doc 40 KB
INFORMACJE GRUPOWE III KWARTAŁ 2024
INFORMACJE GRUPOWE III KWARTAŁ 2024.doc 110 KB
banki informacji na III kwartał 2024
banki informacji na III kwartał 2024.doc 82 KB
INFORMACJE GRUPOWE IV KWARTAŁ 2024
INFORMACJE GRUPOWE IV KWARTAŁ 2024.doc 110 KB
banki informacji na IV kwartał 2024
banki informacji na IV kwartał 2024.doc 81 KB
INFORMACJE GRUPOWE I KWARTAŁ 2025
INFORMACJE GRUPOWE I KWARTAŁ 2025.pdf 902 KB
banki informacji na I kwartał 2025
banki informacji na I kwartał 2025.pdf 411 KB
INFORMACJE GRUPOWE IIKWARTAŁ 2025
INFORMACJE GRUPOWE IIKWARTAŁ 2025.doc 119 KB
banki informacji na II kwartał 2025
banki informacji na II kwartał 2025.doc 81 KB

Informacje o publikacji dokumentu

Menu nawigacji